Raar weer - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jeanine - WaarBenJij.nu Raar weer - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jeanine - WaarBenJij.nu

Raar weer

Door: Jeanine

Blijf op de hoogte en volg Jeanine

22 November 2007 | Australië, Melbourne

De eerste paar dagen dat ik hier was, was het heerlijk weer. Zo'n 25 graden, hele dag zon, wat wolkjes en een verkoelende zucht wind. De week erop was het zo'n gek weer en nu nog. Het is van 25 graden naar 38 gegaan. De dag na de 38 graden is het dan opeens nog maar 15 graden met regen en enzovoorts. Ze voorspellen hier in de kranten af en toe een coolchange, dan slaat het weer plotseling om en is het ineens 10 graden kouder. Erg maf om mee te maken. Het weer is hier nog afwisselende dan dat we in Nederland gewend zijn.
Ik ben inmiddels van mijn jetlag duizeligheid af, maar nu ben ik snipverkouden. Het begon met keelpijn die gelukkig snel over was, maar nu ben ik aan het hoesten en snotteren. Dat komt van van dat rare, snel veranderende weer hier.

  • 22 November 2007 - 11:16

    Femke:

    Ah, antwoord op mijn vraag :D

    gr. fem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 94370

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 01 November 2020

Badulina, Orgiva, Zuid-Spanje

01 Juli 2012 - 01 Januari 2013

Europa per kampeerbus

26 November 2009 - 06 Maart 2010

Ecuador, Peru, Bolivia

06 November 2007 - 16 September 2008

Work and Travel door Australie

Landen bezocht: