Onderhuurders - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Jeanine - WaarBenJij.nu Onderhuurders - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Jeanine - WaarBenJij.nu

Onderhuurders

Door: Jeanine

Blijf op de hoogte en volg Jeanine

05 November 2009 | Nederland, Wageningen

Nog 2,5 week en we vertrekken naar Zuid-Amerika. We vliegen via de VS naar Quito. Daar gaan we eerst 2 weken Spaans leren en acclimatiseren. Vervolgens gaan we reizen. Onderweg willen we ergens vrijwilligerswerk gaan doen.

Momenteel zijn we het huis op aan het ruimen. Een lading papier naar de papierbak verhuist, een lading naar de Emmaus (2e handswinkel) en de rest zo goed mogelijk de kast in krijgen. Na ons feestje van het weekeinde kunnen we de kamer gaan ontdoen van onze persoonlijke bezittingen. Want we krijgen voor die 3 maanden onderhuurders in het huis. Dus alles wat niet kapot of kwijt mag, dat moeten we opruimen, in dozen in de kast en de belangrijkste papieren naar ouders toe. De onderhuurders zijn 2 portugezen die in Wageningen een MSc aan het volgen zijn. In Wageningen is veel kamer tekort op het moment, dus ze zijn erg blij dat ze in ons huisje kunnen. We hebben voornamelijk onderhuurders vanwege Plukkie, de poes. Die moet 3 maanden verzorgd worden en de planten natuurlijk ook. De Portugezen zijn geen stelletje, maar collega studenten. Zij heeft ook een poes, maar heeft die achter moeten laten in Portugal. Dat vond ze heel jammer, dus die gaat Pluk doodknuffelen, voorzover dat schijtlaarsje van ons dat toe gaat laten. In ieder geval fijn om te weten dat het iemand is die van dieren houd en weet hoe ze voor katten moet zorgen.