Bus overleden - Reisverslag uit Östersund, Zweden van Jeanine - WaarBenJij.nu Bus overleden - Reisverslag uit Östersund, Zweden van Jeanine - WaarBenJij.nu

Bus overleden

Blijf op de hoogte en volg Jeanine

23 Augustus 2012 | Zweden, Östersund

Hoi Allemaal,

De reparatie kosten als voorgelegd door de garage zijn een slordige 6000 euro, terwijl de bus zelf 3800 euro heeft gekost. Het lijkt er dus op dat we de auto achter moeten laten en naar de sloop kunnen brengen. Nu moeten we dus een manier zien te vinden om al onze spullen naar huis te krijgen. We zijn op zoek naar mensen die terug naar NL rijden en wat spullen voor ons mee kunnen nemen. De rest van onze spullen zullen we hier proberen te verkopen of naar een 2e handszaak brengen. We zijn dus nog wel eventjes aan Ostersund gebonden. En kunnen alle hulp gebruiken.
We zijn nu op het couchsurf netwerk aan het zoeken naar een logeeradres en die ons wat van de omgeving kan laten zien. Hierna kunnen we hopelijk verder reizen met 2 rugzakken en het OV. Of kortstondig een autootje te huren en daarna naar het zuiden of naar NL te reizen.

We zijn op zoek naar:
- Contacten rond Ostersund.
- Mensen die in Zweden zijn en spullen voor ons mee willen nemen naar NL op hun terugreis.
- Iemand die een goedkope kampeerbus transport (sleep) weet naar NL.
- Mensen die Peugeot Boxer turbodiesel 2.5 bouwjaar 1995 onderdelen willen overnemen.
- Mensen die kampeerbus interieur willen overnemen.

• 24 Augustus 2012 - 09:37

Cleo:

Jongens, wat een pech:( Ik kan jullie helaas niet helpen maar zal voor jullie duimen dat jullie snel het een en ander kunnen regelen!

• 26 Augustus 2012 - 21:08

Erna N.:

Hallo Jeanine en Rene, wat een pech zeg. Ik kan helaas niets voor jullie doen, maar ik wil jullie graag heel veel sterkte en succes wensen, zodat dit gauw opgelost is. En Jeanine, veel beterschap gewenst.
    Liefs en groeten, Erna